teisipäev, oktoober 07, 2008

Tasuta alkohol----lemmikjook

Your result for The Are you a Gold Digger Test...

Bill Passer

You have your feet on the ground with money, but you will never pass up the opportunity to eat for free. People like you aren't greedy enough to be caught....You will probably marry an engineer or lower...to ensure your own security in the future. A bit more practise and you could probably score yourself a Doctor or someone with some entertaining personality.

Take'>http://www.helloquizzy.com/tests/the-are-you-a-gold-digger-test">Take The Are you a Gold Digger Test at

3 kommentaari:

SkulliMulli ütles ...

nojah, vähemalt ma näen nüüd, millega sa tegeled, et kirjutada mahti ei saa. A bit more practise, I´d say.

Niidirull ütles ...

Eino head testid on seal lehel. Sain teada, et olen gay ehk siis mulle meeldivad mehed. See oli küll suur avastus:)

Meelike ütles ...

No nüüd ma võib-olla hakkan kirjutama. Sest mul tõenäoliselt hakkavad tunnid kohe ohjeldamatus koguses ära jääma. Minu tunniplaan muutub kohe eriti kaootiliseks, sellepärast, et ülikooli tunniplaan on kaootiline. Üks nädal üks päev, teine nädal teine päev, kuues nädal üldse mitte, kümnes nädal kolmas päev ja nii edasi. Kirjutan küll lastele sedelid, mis nädalal millal tulla, aga no sedelid ju kaovad ära.
aaa, hea mõte: lapsevanema allkiri!

Testid on testid, Angelika, tead. Isegi eile Padrik rääkis, et testide järgi ei saa päris kindlaid järeldusi teha. Pole vaja segadusse sattuda.