neljapäev, oktoober 09, 2008

Tegin teise plogi

No juba kolmanda, kui Portugali oma ka plogiks lugeda. Seda saab lugeda siis, kui saadad mulle vastavasisulise mulle arusaadava kirja minu meilile, mis on minueesnimi.minuperekonnanimi@gmail.com ja kui saadadki täpselt sellisele aadressile, siis ma tõesti ei oska aidata. Sosistage pin.

Vaat nii.

Ahjaa, aadress ka. Kui juba ebaoriginaalsus siinkandis popiks on läind, kuis siis minagi: http://mellaomaelust.blogspot.com/

3 kommentaari:

Põim ütles ...

böööh. ma ei ole nõus sellise asjaga, et inimesed teevad endale salablogisid ja mulle üldse kutset ei saadagi, samas kui mina neile küll olen oma salablogi kutseid saatnud.
bööh ja ving. protest.

Meelike ütles ...

muidugist saadan, aga ma alles tegin selle ju ja põle veel mõelnud kutsete pääle. ja ma tuletan meelde, et ma saatsin Sulle, kallis hurmav Põim, ka soovi Sinu blogi lugeda.

Ruudu Raudsepp ütles ...

See ühiskond on ikka õudseks läinud, kui sõpradel on ka juba passvördid ees...
Tahaks ka aplikeeruda juurdepääsule, armas Mella. Mind, Rutsi, sa ju ometi tunned ja usaldad?