esmaspäev, september 22, 2008

Võib juhtuda, et ma nüüd mõnda aega ei kirjuta. Aga võib ka juhtuda, et seda lehekülge saavad edaspidi külastada ainult kutsutud külalised. Sest tundub, et ma nii ikka kirjutada ei oska, et keegi haiget ei saaks. Ja tegelikult ma ju ei taha enda lobasööstudega pahandusi tekitada.

Praegu ma näiteks tahaksin kohe väga pursatada siia emotsioonid, mis tekkisid hommikul autos telefonikõne ajal ja järel. Kõne ei saanud vastu võtmata jätta, aga samal ajal manööverdasin parajasti Annelinna piirkonnas ja kellaaeg oli ummikune. Praegu mul on selline mulje elust, et vanaema ikka ei taha, et ma tema hooldajaks hakkaksin (kuna ma lihtsalt lähen kolmeks päevaks minema ja neist kolmest lähisugulasest, kes ka lähedal elavad, ju ei piisa), küll aga tahab mu korteriomanik, et ma tema hooldajaks hakkaks. Elame-näeme.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mis tingimustel siia siis lugema pääseb, kui sa kinniseks paned? mulle väga meeldib su kirjatööd lugeda.

Meelike ütles ...

ooo, elve, aitäh. eee, ma ei tea. vist tuleb meil saata, või ma ei tea tegelt.

SkulliMulli ütles ...

tahan ka! kirjuta juba ruttu. Nõudmiseni.

Meelike ütles ...

juba tegingi!