teisipäev, jaanuar 15, 2008

Pooože moi!

olen hüstrias.
Ma tahan kevadisel koolivaheajal, st märtsis, 14-23, külastada Päivit. Aga väga vabalt võib juhtuda, et ta ei saa minuga tegelda seal eriti. Seepärast otsin trävelbadit. Ma kangesti tahan minna. Ja kuna ma praegu pean tegelikult tegelema muude asjadega, siis on kibedalt käsil lennupiletite ots.-ost. 336 tolkut oleks Tallinn-Simferoopol edasi-tagasi. Ja sel juhul saaks tagasi tulles veel ühe õhtu veeta Kiievis, täpsemalt terve öö. Mis rõõm, ah? Hiiglaslik, ütleks ma end tagasi hoides.
Apppiiiii, ma olen nii elevil. Küll on hea, et reisimine olemise nii ärevaks teeb. Muidu mul oli totaalne tüdimus ja paha ja keik muu. Aga nüüd! Kadund nagu oleks ainult unes korra näind(meil Piret käis Maiste eksamil, kus paluti kirjutada kauneid metafoore merepõhjast).

Kommentaare ei ole: