neljapäev, oktoober 25, 2007

Esimene laul päevas-viimane laul päevas

Viimasel ajal olen märganud teatavat seaduspärasust kummitamise osas. Ma muidu ärkan raadioga tavaliselt, sedasi saan niikaua, kuni tuleb Krimmi-Päivi ja viib raadiumi minema. Loodetavasti ei tee ta seda enne suve. Aga, seaduspärasuste juurde jäädes võin öelda, et esimene laul, mida ma unesegasena hommikul kuulen, tuletab end päeva jooksul ikka ja jälle meelde. Ükspäev oli see "Destination Unknown" artistilt nimega Gaudino. Täna jälle laulab mul kõrvade vahel see Rootsi tšikk kardigani-pändist: "Your love alone(akordid), is not enough." Nii jaa, terve päev läbi laulab arvatavasti.
Muidu ma sõitsin täna autoga. Plaanisin sõita väga tublisti lubatud kiirusega ja üldse igati seaduskuulekalt. Aga ühe möödasõidu pidin ka tegema. Üks sõitis seitsmekümnega ja kõige karmima kiirenduse ajal mööda sõites tuligi üheksakend sisse ka. Sõitsin sama kiirelt edasi.

Kommentaare ei ole: