esmaspäev, oktoober 29, 2007

Siin Eurolinn

Olen Brüsselis. Ilm on räbal, nagu mu majutajagi ütles. Aga viimased kolm õhtut olen niigi õues käinud. Homme on plaan minna imedemaale Ikeasse. Terveks päevaks.
Midagi põnevat kuulnud-näinud pole. Käisime pargis jalutamas eile. Mööda Luizat kõndisime pool tundi ja jõudsime linnast välja. Sealt algaski park. Pargis oli pühapäeva puhul jube palju inimesi, aga midagi ekstravagantset ka ei näinud. Tüüpilised naised olid ennast venitanud viimse piirini ümber teksastesse ja musta sädelevate neetidega laia vöö ka peale tõmmanud.
Siiamaani on kõige põnevam asi, mida ma kuulnud olen, hoopis saunajooga. Piret(kes elab siin juba ammu) käib peaaegu iga päev joogas, kus ruumi temperatuur on 38-42 kraadi ja see pidi venitamise koha pealt jube kasulik olema. Isegi Nefjorgist käivad üle ilma oma filiaalides kaemas, kas on ikka õige temperatuur.

Kommentaare ei ole: