reede, detsember 05, 2008

Lumi

Mingil hetkel, kui see suur lumi hakkas maha tulema, võtsin arstikabineti ukse taga lugemiseks raamatu "Lumi". Enne ma olin seda alustanud, aga miskipärast ei läinud edasi. Selgus, et ju siis oli vale aeg. Seekord läks ikka nobedamalt, eriti siis, kui töö jäi ära, sest elektert ei olnud. Vahepeal lumi sulas ära ja "Lumi" hakkas kaotama oma võlu. Ja nüüd, kus vaevu neli korda kümme lehekülge viiesajast veel lugeda, tuli jälle päris maagiline sadu. Huvitav, kas on veel mõni sobilik raamat käepärast, või sukeldun filmidesse?

2 kommentaari:

MARRE ütles ...

head uut sulle ka!
lumeraamatutega meenub mulle preili Smilla Lumetaju, aga sellest oli ainult pool hea. teine pool kiskus metsapoole

Meelike ütles ...

kusjuures jaa, seda ma pole ka lugend kunagi. ja millegipärast ujub silme ette kohe žuliett binošš, kas ta mängis filmis? mida ma ka näinud pole. igastahes aitäh soovitamast:) jumal tänatud, et koeraküünelõikaja õigel ajal läbi lugesin ega praegu sellest masendu.