reede, august 01, 2008

Keipaar

Käisin eila keipaaris! Löpuks ometi. Alguses käisin Lost&Foundis kempsus, siis läksime dtm-i (don't tell mum) ja kuna seal pold eriti keisid, siis läksime aga L&F-i tagasi. Millegipärast, johhaidii, arvavad purjus naissommid kempsus, et ma olen pritt, kuna ma ometi nii head inglist räägin. No selle ma pidin ju seia kirja panema. Mis sest, et mu pritish inglish omab tegelt aina rohkem grammatilisi möödalaskmisi, samuti sönavara--aina ja aina pisem ja pisem. A mis seal ikka, somme impressida ikka kölbab.

Keipaaris sai tantsida, disko oli, noh. Röömu oh-kui-palju!

Siis veel kohtasin seltskonna pleikarit, kel kahjuks ei önnestund mind völuda, ehkki ta yritas rämedalt. Soome pleikar, hmmm, millegipärast täitsa kylmaks jättis. Okei-okei, nummi oli ta kyll ja hoolitsev ja kohati isegi naljakas, nagu pleikaritele kombeks, a töesti, mu tulevane eks andis silmad ikka ette. Ja muide, et köik oleks ikka nagu päris, ta on ehtne vedrik ikka ka.

Kommentaare ei ole: