esmaspäev, juuli 28, 2008

Will meet again...

Ma tulen reedel teisele poole lahte tagasi. Veetsin just imelise viikonloppu hämekatega nende kesäpaikkas. Haah, kas pole tore soome keel! Kuna soomlased ei taha tunnistada üliõpilasteks kedagi, kes ei õpi Soome ülikoolis, siis ma boikoteerin nende ühistransporti ja läksin Perniöst Oittisse häälega. Kohale jõudsin maru kiiresti ja edukalt, üks juht andis mulle oma soome kaardi (mille ma kahjuks ühte bensukasse unustasin), kui ma olin talle oma märkmikku kritseldatud kaarti näidanud. Tagasitulek ei läind üldse nii libedalt, läksin ühel hetkel lihtsalt möödasõitva bussi peale, kuna olin 2 ja poole tunniga jõudnud kolme autoga 12 kilomeetrit edasi ja päike hakkas vägisi loojuma.

Ah, aga nädalavahetus, mmmmmmemories... Imekombel olid ka selle suve esimesed kuuuuumad ilmad ja elu oli tõeline lillll! Aga kuna tänahommikune kellaviiene ärkamine annab ikka tunda, siis no ei viitsi üldse pisiasju kirja panna. Eks ma heieta neid mitu korda üle talvel:) Ilma ei jää keegi.

Nüüd homne pärastlõuna näeb ette Turkku minemist ja Fabrizio külastamist. Kui keegi veel ei tea, siis Fabrizio on sõbralik itaalia noormees, kes teeb seal Turkkus oma EVS-i. Eelmisel suvel olime koos unustamatus Portugalis. Ma juba mõnikord tunnen, et pisarad hakkavad jooksma, kui Portugalist rääkima hakkan, aga see võib tulla hetkel ka sellest, et ma a)äsja sibulaid hakkisin või b)oma silmad selle tööga jumala paiste iga päev saan.

Muidu tegelikult on see töö ju täitsa kobe. Õues, väljamaal (loe: eemal kodustest ongelmadest), pisut saab rahagi ja füüsiline koormus on ka päris hea. Inimesed ka pole nõmedad üldse. Ja neljapäeval põrutan ma Helsingisse, kus reedel toimub supershopping. Selle pisku eest, mida ma reisimiseks ja õgimiseks (sõna otseses mõttes) ära pole raisanud. Ööbin Jarna juures, sest see poiss, kes mulle eelmine aasta lubas, et ma võin oma sõpadega tulla tema poole ja ta annab voodiriided ja koduvõtme ja nii edasi, noh, tema tahab muga abielluda (ooo, selle sain ikka ka kirja pandud, juhhuuu, egobuusti peab ka olema juu, mitte et seda vähe oleks...). Oleks pisut keeruliseks läind.

Musid ja kallid. Moikka-moi! Ja ömmömmööö!


Kommentaare ei ole: