kolmapäev, juuni 11, 2008

Mul kah vist eksmatt nüüd

Kuu ja rohkem ilma igasuguse õnnetundeta, väljanägemine nagu närtsinud kartuliidul, aga vähemalt see asi on nüüd käes. Ja tsee oli minu lootuste tippude tipp, kuna juhuslikult jäi mul kokkuvõtte leheküljele juhendaja kriitiline märkus ja üks peatükk oli valesti valitud diagrammi tõttu juhendaja sõnutsi "mäda". Aga saingi tehtud. Ješššš!

Ega mul muud midagi eriti öelda polegi, kui et täna hommikul juba peaaegu tundsin end inimese moodi, mitte nagu eelpõrgus. Ja isegi söögiisu on tagasi, eila olin kohe näljane ja pistsin mitu kommi ja tüki pasteeti enne sööki juba kinni. Ja ma usun, et varsti võib juba ka rõvetsemisega ettevaatlikult algust teha.

Ja ma käin tööl. Eee, st praegu ma muidugi tööd ei tee, aga ikkagi olen siin muidu.

Kommentaare ei ole: