neljapäev, juuni 19, 2008

Kuulge

Tervist!

Sooviksin Teid, ehk noh neid, keda ma siit ka nime- ja nägupidi tean (suvehooajal ehk 2-3 inimest) kutsuda 28. juunil maale (Kingu latifundiumisse). Ükstakõik, mis kella ajal. Saab suitsusauna ja kui hästi läheb, saab ka süüa. Joogi koha pealt ei oska öelda. Kuivemad kõrid tassigu ise omale niisutajad kaasa. Järveke on mõne kiltsa kaugusel, aga ojas saab varbaid kasta.

Kui olete tulijad, siis muudkui aga helistage ja küsige, kuidas kohale saab. Ma kunagi ammu-ammu meisterdasin paintis sellise koduse kaardi ka valmis, kui vaja, saadan meili peale.


Transpordi osas ma ei oska öelda, aga ma vististi ikka lähipäevil saadan spämmi ka priviligeeritutele (siis äkki saab miskise diskussiooni sel teemal moodustada), aga eelteade on antud mu arust nüüd.

Pildi panen ka sest kohast nüüd siia: selle ma panen ausalt järgmine kord. Siin arvutis lihtsalt polegi ühtki viisakat pilti, puhta verise soku pildid, nagu ma oleks mingi veriste sokkude huviline. Vuih!

Kommentaare ei ole: