neljapäev, veebruar 14, 2008

Aino

No nüüd mul kummitabki see Aino on ainus. Ja kui veel magamata ja muidu joviaalne olla, siis ikka läheb laul ka lahti. Kooli ees ja sees. Õnneks siis, kui teised tunnis on.
A muidu meil on täna see tähtis päev, mil mina ootan väga koolipäeva lõppu, et saaks oma kaardid kätte. Loodetavasti saan mõne kaardi ka. Eelmisel aastal küll sain ja ainult ühel oli minu nimi õigesti kirjutatud(see oli ka enne paar korda maha kriipsutatud). Seekord tegin isegi mõned kaardid ja ostsin kommi ka.

No küll tulevad toredad assotsiatsioonid hommikuti. Kaubamaja jalakõndijate ülekäigu koht on hommikuti nagu röövlid tulevad kaugelt maalt, aidiiaidiiaidaa. No stiilis murrame läbi. Mõlemalt poolt tuleb rida inimesi, kes on täiesti determineeritud oma trajektoori mööda käima. No ja siis poe sealt läbi oma trajektooriga. Väga keeruline.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

meelike,aino ongi ju ainus!no see,kes kodusõjast järgi jäi.muide,jubehea päev tuleb täna,ma tean.tegin hommikul silmad lahti,üritasin köhatada,aga häält ei olnud.siis tulid sina meelde.ja päike välja.ole meheks,ma ütlen!