kolmapäev, oktoober 10, 2007

Võitlen

Võitlen igavusega(mis muuseas tänaõhtuse teooria järgi tuleb nunlikest eluviisidest), käisin poes, ostsin pickwick papersi ja naistepuna, juba kujutan ette, kuidas masekas taandub sahinal. Käisin külas vanaemal, õnnestus koos lapsevanematega kinno minna(Georg, ja meie pedekond tagapingis möirgas naerda, kui Asta purjuspeaga katteta lubadusi andis), ja pärast tõin nende juurest autoga ära mõned sõnaraamatud, paar asjalikku raamatut ja hunniku kui-tahaks-midagi-lugeda-aga-ei-tea-mida raamatuid(Juri Lotmani 1 ja 2, Iiri muinasjutud, Mary Poppinsi ja ma ei saa nüüd päriselt aru, miks, aga Darwini eluloo, selle peab küll tagasi viima, ja siis veel, ohhoo Pitisilised koekirjad, mis ole minu oma).
Georg oli mõnus, soovitan vaadata. Polnud piinlik(nagu harilikult Eesti vilmide puhul). Ma isegi nautisin. a see võib-olla tuleb mu koonerlikkusest, et ma tasuta sain. Hmm, ei, tegelikult ka meeldis.
Ja peale selle olen enda üle äärmiselt uhke, et suutsin vastu seista koolipuhveti saiakese-ahvatlusele ja selle tähistamiseks tegin endale suure kruusitäie kakaod ja pistsin hoolega juustusaiu ja komme.
Hea päev, Rootsi-Jennyl(kes näeb välja nagu Lindgreni lasteraamatu tegelane) on sünnipäev.

Kommentaare ei ole: