kolmapäev, oktoober 10, 2007

Pealkirja pole

Niinii, ma usun, et mul on ikka vist vaja neid ad-sid. Esialgu hangin naistepuna ja joon heinateed rohkem. Mul sümptomid järgmised: 1)huvipuudus kõige suhtes-- kui on mingi huvi, siis tekib närvilisus, mis avaldub ebameeldivalt; 2)vedelemine voodis ilma uneta; 3)uni on rahutu ja kubiseb veidratest unenägudest; 4)pesuskäimine ei tundu oluline, ja see paneb muretsema; 4)sõbrad ja pedekond tunduvad tüütud ja häirivad ja raudselt neid ei huvita minu isik; 5)päevad mööduvad kiiresti ja ööd ka, alles oli neli ja juba on kaksteist; 6)armastus on tunduvalt nõrgenenud, kadunud isegi, heldimuse asemel on tundetus ja vihastamine; 7)elada on ebameeldiv, aga sööma peab; 8)pidev väsimus ja jõuetus; 9)sooviks ärgata ja tunda end jälle hästi; 10)kõik tänavad on kurbi ja tigedaid inimesi täis ja loomad kardavad meid; 11)isegi hobused on gripis; 12)kõik on läinud väga kulukaks; 13)toidule läheb jube palju raha, aga toit läheb kogu aeg halvaks; 13)kõrtsu minna õhtul ei saa, sest võib leida eest ebameeldivaid intsidente; 14)ei tahagi kõrtsu minna; 15)raha peaks üle jääma, aga ikka ei ole seda; 16)võiks minna nädalavahetusel Narva, aga tundub väga tülikas ja mis siis veel saab, kui on jama?; 17)milleks?-mõte vilgub loiult, aga pidevalt; 18)võiks istuda sirge seljaga toolil, aga mul on ju niigi sirge selg; 19)võiks muretseda juba oma lapsed ja mehe, aga kuhu ma nad panen?; 20)lolluste tegemiseks pole juba ammu enam tuju, kõik on väga totralt asjalik, mida teha tahaks.
Nujaa, paistab, et mul on lihtsalt igav. Krdirsk.

Kommentaare ei ole: