teisipäev, veebruar 05, 2008

Kes kannatab, see saab saapad

Saapamuinasjutt juhtus: suvel 2006 käisime naispedekonnaga lõunakas saapaid noolimas, sest Päiks läks Rootsi. Siis ma nägin siukseid saapaid, mis mulle täitsa meeldisid. Seda ei juhtugi nii tihti. Aga saapad maksid natuke liiga palju. Eelmisel talvel käisin neid veel korra piilumas, aga ei, polnud soodukat neile. Noo ja kui just parasjagu mul paras saapakriis oli saavutanud lae, ja pidigi midagi juhtuma sel teemal, siis läksin ja nägin, et ongi mu saapad kaks ja pool korda soodsamad kui enne. Ega vist ostuõnn pole päris õnn, aga ma olen küll täitsa häppi nüüd. Kusjuures need pole üldse mingid tilu-lilu-saapad, pole ühestki otsast taamisaapad ega ka mitte moodusaapad, pigem laudasaapad mäkleodi tütardel võib-olla. Aga aeg-ajalt juhtub ju nii, et on asi, mis ütleb, tule ja võta mind enda juurde.

Kommentaare ei ole: