esmaspäev, jaanuar 28, 2008

Kohv muudab päeva kirkamaks

No täna öösel jõudsin siis enne siiatulekut endale kohvilurri valmis teha(kuna ma olen üks vana peenutseja, siis ma olen hommikul nõus luristama ainult kohvi, mis on valmistatud espressokannukesega gaasipliidil ja lisama sinna soojendatud piima ja kindlasti mitte koort--sellepärast siis jõuan kohvitamiseni hommikuti väga harva) ja veel tähtsam, ka ära juua. Üleüldse jõudsin täna hommikul korralikult süüa ja vitamiini jõudsin ka manustada.



Ja ongi nii, tänane tööpäev siiani on läinud kiiresti ja peaaegu puhtalt töötegemise tähe all. Kuna kuuendikud nõuavad mult vahvaid arvutamise-värvimise töölehti, leidsin ka selle ajule pühendatud lehekülje, mis allpool on. Kahjuks see üldse ei sobi neile.

Kas üleüldse kuskil leiduks värvimistöölehti, kus oleksid natuke raskemad tehted, aga värvida saaks ikka?

Ja hetkel mulle ei meeldi lapsed. Mis on ka hea, sest täna ei ole neid ka eriti kohal. Homme ka pole.

Saaks juba koju koti peale...

Kommentaare ei ole: