esmaspäev, detsember 17, 2007

Island! Island!

Ma saatsin oma lemmikutele, islandlastele Ingunnile Gudmundurile, kellel ma Amsterdamis külas käisin(nad nimelt elavad seal nüüd mõnda aega), väikse jõulukingi./Huh, sai alles põimlause, või rindlause? Rind vist ikka./ Sain kättesaamise teate koos lingiga Islandi rahvusraadiole, kus laulavad Johansoni vennaksed(Kärt ka).
Ma ei tea, mis see on, a mul on täiesti haiglane armastus nende islandlaste vastu. Noh, nagu nad oleks kuulsad või nii ja mul oleks haiglane armastus kuulsuste vastu. Nende suust tuleb ainult puhast kulda mu arust ja see kõik on lausa kohutavalt naljakas. Üks paras annus neid islandlasi võiks kuuluda igasse mu nädalasse vähemalt. Ja kui Ingunn veel kirja kirjutab, oi, siis mul süda lausa üppab sees ju. Paras kultus. Kulturist olen. Või kultist. Iskultist.

1 kommentaar:

ellom ütles ...

island island hoia alt.