pühapäev, november 18, 2007

Eile oli pühapäev

Eile olin isale poja eest, kuigi natuke aega tuli ka tütar olla ja isale süüa teha. Käisin nimelt isaga maal. Metsas käisime, seal oli ilus ja sai pilti teha ja lisaks on minu isa nii äge mees, et ronib kuuse otsa. Jummalast kõrgele. Ja ta on sinna varem ka roninud, sest sinna oli ta ise kinnitanud pesakasti. Ja nüüd tuli kindlasti ronida vaatama, kas ikka keegi on suvel ka eland seal kastis. Olidki! Vapsikud! Minu ülesanne oli teha pilti ja tulin ka geniaalse idee peale, et vilmida. Selleks ikka, et teised ka teada saaks, kui kuul mees mu isa on.

Peale selle sai köögiaken seal pihta sootihasega(kas Teie teadsite, et tihane on ingliskeeles
tit ja rasvatihane on great tit?). Isa tõi ta tuppa karpi ja paar korda sealt ta tuli välja, otse aknasse jälle muidugi. Praegu ma ei teagi, mis tast saanud on, sest isa lubas ta hommikul välja lasta.

Lisaks käisid meil külas Michael ja pojad. Tõid sokulaadi, mis kadus mütsilisel kombel laualt, kui ma raamatut lugesin. Kahtlustan, et ta on nüüd mu päästevöö vahele läinud.


Siis veel õhtul kutsuti sauna. Muna tuli ka sauna(vist esimest korda). Tal oli siuke vannipart, millel on auk põhjas ja siis saab pissiva pardi üle naerda.


Üldiselt oli väga hea lõpuks magama minna, kui meelde tuli, et midagi asjalikku ei teinudki täna.

Kommentaare ei ole: