teisipäev, september 25, 2007

Oh ma vaene

Mul ei ole üldse raha praegu, kõrvuni võlgades olen. Kuna ma ei julge kelleltki raha küsida, olen võlglane ainult panga ja Tea Jänese(kes lihtsalt maksis minu eest) ees. Väljas ma ei käi, peale selle, et kardan kohata ühte inimest, kes rikuks kogu õhtu, pole ju mõtet kõrtsu ronida, kui millegagi oma ninaesise eest tasuda pole.
Eile suutsin end haigeks mõelda, väga halb oli olla. Plaanisin juba terve päeva enesehaletsuses veeta, aga ema, kui kuulis, et tunnen end kehvasti, tuli toidu- ja ravimikotiga kohale. Käskis enda telefoniga helistada, et ma täna ikka tööle ei läheks. Täna vedelesin kodus ja üldse välja ei läinudki. Magasin ja lugesin lastekirjandust. Kuna haige olles ju ei maksa ennast pingutada raskemate raamatute lugemisega. Panin küll artikli enda kõrvale, aga Härra Huu oli hoopis ahvatlevam. Ja sedasi päev läkski. Päeva lõpus tegin ka arvuti lahti ja avastasin ei kellegi muu kui interneti. Otsustasin hoobilt pangale veel rohkem raha võlgneda. Ja üritasin feissbukki pilte laadida, aga selleks on internet minu voodil pisut liiga äbarik.
Nüüd on kell juba palju, teen veel ühe fervexi ja siis kobin unele.

Kommentaare ei ole: